13 maja 2013

Z serii zrób to sam : rozwiązanie dla splątanych słuchawek ; )




Czy wy też trzymając słuchawki w torbie/plecaku/kieszeni zawsze macie je splątane i siedzicie kilka minut rozplątując je? 

Dzisiaj szybko o pewnym rozwiązaniu, które możemy zrobić samemu.. a właściwie uszyć ; )


Pomysłem było to zdjęcie znalezione kiedyś w sieci, chociaż moje wypociny bardziej przypominają cudaczka-ufo niż misia i są bardzo koślawe, no ale cóż.. "jak się nie ma co sie lubi, to się lubi co się ma", a w tym przypadku co się umie ;D


Do wykonania użyłam filcu kupionego w Empiku. Oprócz tego igła, nitka i dwa koraliki ; )


Najpierw wycięłam szablon, żeby obie połowy były takie same. Potem wycięłam, doszyłam "oczy", zszyłam je razem dodając pasek z przodu i pod koniec wypełniłam środek ; )






Może przyda Wam się pomysł na małą nudę ; )




Pozdrawiam!

6 komentarzy:

  1. Super ten pomysł! Jeszcze "męska" wersja by się przydała :)

    OdpowiedzUsuń
  2. No proszę. Widziałam już takie patenty do kupienia, ale Twój pomysł jest rewelacyjny, ponieważ można go wykonać własnoręcznie :) Jak tylko znajdę chwilę czasu również ułatwię sobie życie by nie szukać słuchawek w moich torebkach XXL :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też miewam problemy ze znalezieniem, a potem z rozplątaniem ;D

      Usuń
  3. świetny pomysł! ja mam zawsze problem ze splątanymi słuchawkami

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz ; )