20 maja 2013

Wyzwanie przed latem: robimy brzuszki !

Hej!

Wpadłam dzisiaj w internecie na taki oto obrazek :



Chodzi tutaj o robienie zwykłych brzuszków, codziennie robiąc o dziesięć więcej niż poprzedniego dnia z przerwami co 5 dni. 

Pomyślałam, że może to być fajny dodatek do innych ćwiczeń i miałam zacząć już od dzisiaj, ale znając mój słomiany zapał.. wiem, ze pewnie znudziłoby mi się po kilku dniach ;p

Dlatego pomyślałam, że możemy robić to razem! ; )

Wtedy każda będzie miała motywację i łatwiej będzie nam wytrwać ten miesiąc (a przecież to wcale nie aż tak długo.. ; ))

Jeśli byłybyście chętne, to piszcie proszę w komentarzach, żebym mogła wiedzieć jak dużo z nas będzie ćwiczyło. Proponuję też uwiecznić postępy na zdjęciach (przed i po) żeby się dowiedzieć, czy takie robienie brzuszków faktycznie daje pożądane efekty ; )

Proponuję zacząć od przyszłego poniedziałku, 
czyli od 27 maja i brzuszki będziemy robić do 25 czerwca ; )


Gorąco zachęcam do włączenia się w akcję i poświęcenia trochę czasu na mięśnie brzucha! ; )



28 komentarzy:

  1. Chętnie bym dołączyła, ale to nie dla wszystkich bo bardzo obciąża kręgosłup. Ja niestety nie mogę :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może innym razem wymyślę inne ćwiczenia ; )

      Usuń
    2. nie obciążysz kręgosłupa jeśli odpowiednio zepniesz mięśnie brzucha ;)

      Usuń
  2. to jest realne? Na razie zyję obroną ale po 7 czerwca z chęcią poćwiczę!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sama się zastanawiałam patrząc na liczbę z ostatnich dni ;D ale dodając po 10 dziennie może nie będzie źle ; )

      Usuń
  3. próbowałam z przysiadami, ale nie mam silnej woli ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też nie mam, dlatego szukam wsparcia i wzajemnej motywacji ; )

      Usuń
  4. dziekuje Skarbie za zaproszenie, ale brzuszki to najbardziej znienawidzone przeze mnie cwiczenie i nie dam rady tyle powtorzen zrobic :(

    przylaczysz sie do maratonu? zapisac Cie? :)

    OdpowiedzUsuń
  5. świetny pomysł, oczywiście że się na to piszę :) Uwielbiam ćwiczyć na brzuch, więc raczej wytrywam ! Trzymam kciuki, oby wszystkim, którzy się zdecydują się udało dotrzymać do końca!! A zdjęcia przed i po na pewno dodam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Może ja spróbuję ale jeszcze zastanowię się i napiszę ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Właśnie dziś myślałam żeby do co dziennego fitnessu dołożyć brzuszki:)z chęcią się dołączam :)Pozdrawiam i startujemy w pn 27ego.)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czekam na relacje i efekty! ; )

      Usuń
    2. mam nadzieje ze wytrwam,a efekt będzie zadowalający:)jak na razie cwicze zestaw ćwiczeń cardio na spalanie tkani tłuszczowej:)i chyba idzie mi nie źle minął 2 tydzień i waga pokazuje -4kg:)Pozdrawiam Aska

      Usuń
  8. ok to podaj link do cwiczen ktore chesz dolaczyc do zestawu tylko podaj we wczesniejszym wpisie, bo tam gdzie piszesz to juz inna historia inna notka :) cofnij sie o jeden wpis i zostaw w komentarzu link do filmiku nie zdluzszego niz 10 minut

    OdpowiedzUsuń
  9. Skarbie mam prosbe moglabys wybrac inny zestaw przeanalizowalam cwiczenia i za duzo powtarza sie cwiczen tego typu takze juz dziewczynom obwiescilam ktore maja zmienic zestawy za duzo jest tego typu a nie ma sensu w maratonie powtarzac tak czesto tych samych cwiczen bo zadna z nas nie wytrzyma w taki sposob 2 godzin :) musimy urozmaicic to wyzwanie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Witam

    Bardzo mi milo ze dolączyłas do maratonu :)

    Napisz prosze informacje o maratonie to mosze jeszcze kilka dziewczyn dopisze sie i bedzie nas wiecej :)
    lub umiesc z boku strony banerek, podajac link do wpisu ze szczegolowymi informacjami.

    --- dzisiaj wieczorem ustale kolejnosc cwiczen i opublikuje na stronie jak bedzie przebiegal maraton
    --- jutro o 15:00 wstawiamy pusty post z tytulem Maraton treningowy blogerek w tresci wpisujemy startujemy, zeby kazda z nas miala pewnosc ze cwiczymy w tym samym czasie

    OCZYWISCIE DLA CIEBIE WYJĄTEK JAK ROBISZ TRENING RANO :) ALE WSTAW WCZESNIEJ TEN POCZATKOWY WPIS :))

    + banerek

    potem dopisujemy wrazenia z treningu, piszemy, ktore cwiczenia nam przypasowaly, a ktore np. sobie odpuscilysmy itd... wszystko co chcemy wniesc w udzial treningu
    jest duzo chetnych dziewczyn ktore chca drugi taki maraton o wieczornej godzinie dlatego chcialabym zebys we wpisie napisala tez jak widzisz kolejne maratony plusy i minusy

    pozdrawiam serdecznie :)

    Karolina

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajny blog :) dołączę się, ale nie mam zamiaru robić pełnych brzuszków tylko takie półspięcia - bezpieczne dla kręgosłupa ;) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sama też zastanawiam się nad takim robieniem ; ) Cieszę się, że dołączasz ; )

      Usuń
  12. baner dołącze jutro z boku bloga i usunę go dopiero po akcji tak, żeby kazdy wiedział że biorę w niej udział :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Spóźniłam się, ale dołączam od dziś! :) Napiszę o tym na blogu w następnym poście :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ćwiczę 30 dni to i nie mam żadnych efektów, nie warto się poświęcać ludzie!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ta akcja miała na celu sprawdzenie tej metody. Nikt Ci efektów nie obiecywał. Poza tym od kilku ćwiczeń chyba nic złego Ci się nie stało..

      Usuń
  15. No to jedziemy:D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz ; )