25 maja 2013

Maraton treningowy blogerek - podsumowanie ; )

A więc..

Co udało mi się zrobić (choć było ciężko przy Mel B ;D) :







Na więcej nie starczyło mi czasu i siły ;D
Do niektórych ćwiczeń nie miałam sprzętu (np ciężarki) lub po prostu miejsca (np skakanka).
Poza tym niektóre filmiki były dość długie - ok 20min, takie z góry odrzuciłam, bo nie zdążyłabym zrobić innych..
Ogólnie mówiąc uważam, że to fajny pomysł, żeby ćwiczyć w jednym momencie, jakaś motywacja zawsze jest ; )
Ale myślę, że lepiej by było, gdyby program treningowy ułożyła jedna osoba - taki, żeby nie był zbyt długi i żeby ćwiczenia się nie powtarzały, bo bywało tak w tych filmikach..
Można też np zrobić jeden dłuższy trening, taki jak ma np Ewa Chodakowska (ok 40 min).
Podsumowując - gdy jeszcze kiedyś się taka akcja powtórzy, a trening będzie krótszy, to chętnie się przyłączę ; )


Organizatorką była Mokah ; )




Pozdrawiam!

5 komentarzy:

  1. ciekawe, dwóch filmików nie znałam, jutro muszę przetestować :)
    A co do Mel B - uwielbiam ją ! niemal kazdy jej filmik jest świetny dla mnie, jak to gdzieś usłyszałam "wykańcza z uśmiechem na ustach". To sie ceni :)

    OdpowiedzUsuń
  2. http://www.mokah-blog.blogspot.com/2013/05/maraton-treningowy-blogerek-zestaw.html

    tu byl opracowany trening do maratonu :(

    OdpowiedzUsuń
  3. tam gdzie mialas link to byly propozycje do cwiczen

    fajnie ze i tak cwiczylas z nami :)))

    <3 pozdrawiam cieplutko :))

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz ; )